Onsdag

2013-02-13 @ 19:31:20

Jag har nästan glömt bort att uppdatera. Dåligt, jag vet. Idag har dagen varit bra, början av veckan var bara jobbig och var inte alls på topp humör.

Klev upp tidigt idag för att köra spinning och bodypump. När jag väl hade satt mig på den där förbannade spinnings cykel ville jag bara springa där ifrån. Så en klapp på axeln att jag satt kvar och körde hela passet. Bodypump var jobbigt men kändes som om den var i en kvart, och vips så var det klart. En subway macka och nya skidkläder så var jag en ny och glad människa. Nu ligger jag i soffan med pappa och kommer att ligga här hela kvällen. Vi var nyss och handlade mat för veckan som kommer. Nämligen så att mamma har lämnat oss och åker till Egypten imorgon. Hur avundsjuk är inte jag? Nu vill jag bara ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0