lovely friday

2013-02-15 @ 10:57:55

Hade tänkt att tagit en lång promenad tidiagre idag. Men jag har sovit sjukt dåligt inatt. Har legat och svettats hela natten och hela morgonen, jätte konstigt. Så när klockan ringde på 9 så sov jag om och gick upp 10 istället. Känner mig lite seg i kroppen och lite små snuvig. Hoppas det inte blir värre bara. Ska strax duscha och göra mig iordning för 4 timmars jobb. Ska bli skönt att få träffa lite kunder, och framförallt vara bland kläder, älskar kläder, haha! Efter jobbet blir det förmodligen ett puls pass om jag inte mår sämre förstås. Sedan får vi se vad fredags kvällen har att bjuda på.

Nu är Mami i Egypten och de hade hur varmt som helst. Jag skulle göra allt för att få åka iväg i 1-2 veckor just nu. Så trött på vinter vädret och man blir bara deppig av detta. Ursch fy bläää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0