+

2013-02-05 @ 12:13:15

Ligger i soffan uppe i tv rummet och är väldigt mätt. Har suttit här och myst framför tvn med en väldigt god frukost. Frukost är det bästa på hela dagen. Älskar det. Jag skulle ha gått upp vid 9 tiden idag för att kunna somna tidigare om kvällen. Och skulle även ha tagit en löprunda. Men icke, sov till halv 12!!?!? Men det var sjukt skönt att ligga kvar i sängen och halv sova. När jag väl klev upp såg jag att det snöade för fullt så då hade jag ingen ångest längre. Idag blir det att jobba tre timmar. Börjar kl.14.45 så blir att duscha och bara ta det lugnt innan det är dags att åka. Ikväll blir det en liten promenad för att gå och sola. Aldrig varit såhär blek och då är jag verkligen blek.

Men njut av denna tisdags, för det ska jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0