22 monday

2012-10-22 @ 23:23:38

Då var måndagen slut och snart dags att sova. Idag har jag varit ledig och det är jag mycket glad över. Körde en timme på bandet idag och sedan en kort promis med Hanna. Sedan har jag äntligen tagit tag mitt rum som var upp och ner med kläder igen. Gav bort lite kläder till mamma och slängde en stor påse. Ut med det gamla och in med det nya. Blir stor shopping när jag är i Danmark nästa vecka. Och jag längtar fruktansvärt att få åka dit och få träffa bästa vän. Imorgon är det jobb 13-17.30, efter jobbet kommer Hanna och hämtar upp mig för att sen dra och träna gärnet. Hoppas att ni har haft en bra måndag, en bra start på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0