Thursday night

2012-11-22 @ 23:11:07
Torsdags kväll.. och imorgon är det äntligen fredag och löning, kan inte bli bättre. Blir att sova ut imorgon, sedan blir det jobb mellan 12.30-16.45. Om jag är på bra humör efter jobbet blir det lite träning sedan hem till hanna och bara mysa. Jag känner på mig att det kommer bli en bra fredag trots allt.
 
Mycket om och men så drog jag till forever och körde en halvtimme på bandet, var helt slut efter det, men väldigt skönt. Urinvägsinfektionen är sådär, druckit ännu en liter tranbärsjuice idag och kommer att fortsätta dricka imorgon, om det då inte försvinner blir det att fixa tabletter. Annars då, jobbade ikväll och det gick mer än förväntan väldigt bra, brukar alltid vara lite små segt på kvällarna, dagarna innan löning, men hade underbara kunder idag. Ska strax ta och tvätta bort sminket sedan blir det sängen. Innan jag somnar blir det att lägga lite kläder i ginatricot's shoppingbag, som jag kanske klickar hem imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0