Söndags förmiddag

2013-01-27 @ 11:19:00
Sitter vid köksön och väntar på att mina ägg ska bli klara. Tog en lång sovmorgon idag och det var riktigt skönt, var inte människa igår kväll, trött, sliten och träningsvärken började smyga fram. Gick upp tidigt igår morse och drog till Actic och körde ett pass, ATC i 45 minuter. JAG HAR TRÄNINGSVÄRK I HELA RYGGEN. Men det är skönt. Blir att äta frukost nu, sedan hoppa in i duschen för att sen förbereda mig för jobb, 14-18,15. Kanske inte så taggad till det, känner att idag vill jag bara ligga i sängen och kolla på massa filmer. Måste även klämma in ett tränings pass efter jobbet som jag inte har så stor lust med. Men inte långt kvar med fitnessfighten, FREDAG är sista dagen, Yeeeeeeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0