Motivation till 100

2013-01-31 @ 00:20:00

Egentligen borde jag sova för länge sen. Bra sömn behöver man för att må bra. Tråkigt nog får jag skylla mig själv att jag är uppe sent om kvällarna, jag går inte upp förns 10-11 om dagarna. Alldeles försent, det ska bli ändring på det!

Jag har såklart räknat helt fel och går in på min sista fitnessfightens dag imorgon, hur överlycklig är inte jag? Det ska bli väldigt spännande med att se resultatet på fredag morgon med vägning och mätning. Jag håller tummarna att några kilon är borta och några cm mindre.

Nu har jag en sån sjukt motivation till träning och bara väntar på att få köra eget. Jag måste dock vänta tills måndag, då jag tänkte ta och vila fredag, köra ett ATC pass lördag och sedan vila söndag. Jag kommer att börja köra stenhårt med mage och rumpan, sedan lite smått armar, bröst och rygg. Benen får sin träning med konditionen. Jag ska iallafall inte bada i vassen i sommar. haha!

Ge mig denna kropp!
          


Kommentarer
Postat av: elin

hej frida kan du inte visa före och efterbild?:) iaf efterbild, sjukt sugen att göra det här också:)

2013-02-01 @ 12:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0