krigar precis som du..

2013-01-22 @ 17:02:21
Ligger i soffan med mitt underbara täcke och kudde och lyssnar på Alina Devecerski - krigar precis som du. Jag har på något sätt fastnat för hennes låtar. Men ibland har man sina favoriter, i en stund iallafall.
 
Idag tog jag mig upp tidigt för att dra och träna med Hanna på forever. Körde mina övningar och kondition i en timme, sedan var jag slut i kroppen. Hem sen och käkade lunch, kyckling och ris, ingen höjdare precis. Idag är jag sugen på riktig husmanskost som köttbullar och pasta, falukorv och mos, eller en varm kanelbulle med mjölk, rostmackor med leverpastej och varmchoklad. Som ni förstår så är jag sjukt sugen på allt och jag bara längtar tills denna dag kommer då fitnessfighten är över.
 
Efter lunchen tog jag en promenad ner till stan med -9 grader ute, inte alls skönt. Mötte upp mor och gick sedan hem. Det blev en väldigt varm dusch i minst 20min när jag kom hem, bästa att duscha länge. Det blir att ligga här restan av kvällen. Vi kommer även få besök av mina brorsbarn, och det tackar jag inte nej till, mysiga ungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0