happy valentine's day

2013-02-14 @ 22:07:53

Hoppas att alla har/haft en bra alla hjärtans dag.

Som ni vet så är jag ju avis på er. Och alla ska ha fina middagar med sina kära. Få fina blombuketter, choklad, fina nallar där det står"I love you. Så jag ville såklart inte vara allt för utstött. Så tvingade pappa med att säga "snälla pappa, kan vi inte köpa god mat idag. Alla är med sina pojkvännen och jag är helt ensam. Vi kan äta god mat och mysa, så kan du ta några öl, för det är ju alla hjärtans dag". Såklart funkade det, för den här gången. Det blev spicy i mängder och som efterrätt till filmen "vi hade iallafall tur med vädret, igen" hade vi nybakta chokladbollar, jordgubbar, ananas och ostbågshjärtan. Jag har haft en väldigt bra alla hjärtans dag med bästa pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0