Friday

2013-02-01 @ 22:51:10

Och så var fredagen nästan slut för den här veckan. Ligger i sängen med en sovande Hanna bredvid mig, roligt sällskap. Men ska låta henne sova en stund då hon inte mår så bra. Annars då, idag har jag inte gjort någonting alls. Jag har bara varit hemma och det var faktiskt skönt, att inte tänka på något alls. Senare mot kvällen kom Hanna förbi och bjöd henne på god mat. Myst framför massa filmer med godis och annat gott. Nu mår jag dock inge bra. Magen är stor som en ballong och har ont. Måste nog ta det lugnt med ätandet, haha.

Imorgon blir det att gå upp tidigt och köra ett ATC pass med mamma, ska bli spännande om mamma klarar av det imorgon. Sen blir det god frukost som jag längtar så mycket till.

Today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0