Onsdags mys

2012-09-12 @ 16:21:22

Jag trodde helt ärligt att jag skulle jobba idag, så jag ställde klockan och var beredd på jobb. Men för att vara helt säker kollade jag på schemat när jag vaknade och insåg att jag inte alls skulle jobba idag. Skönt på ett sett men hade verkligen ställt in mig på att jobba. Så idag har jag hunnit med att tagit en fika med kusin, wiggo och Hanna. Nu är jag hemma, och såklart så ska man börja bli sjuk också. Fått rethosta och lite förkyld och känner mig väldigt seg. Hoppas att det går över snart och att det bara är för tillfället. Men eftersom jag är ledig och vill verkligen inte vara hemma nu när jag har varit borta i en vecka så blir det mys kväll hos kusin med god mat och bara titta på tv, kan behövas såna härliga kvällar ibland. Att jag kom för två dagar sen känns inte som det. Känns inte att jag var varit utomlands, solbrännan i ansiktet börjar såklart försvinna, jag har aldrig tur med brännan när man kommer hem. Färgen i ansiktet brukar inte vara så länge, och det är sjukt tråkigt, eftersom det är där man vill ha färg länge. Men det är bara att se det positiva med att jag hade det jävligt bra där borta. nu ska jag vila lite innan det är dags för onsdags mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0