Onsdag

2012-09-19 @ 12:00:25

Sitter i soffan helt slut, har hostat konstant hela tiden sen jag vaknade. Dum som jag är så går jag ut och försöker ta en löprunda, men det funkade inte så bra. Nu har jag hostat i en vecka och det blir bara värre. Jag hostar ibland så mycket att jag nästan spyr. Det är värst på kvällen och på morgonen/dagen. Det ska alltid vara något. Hade infektion i halsen för tre veckor sedan, sen vart jag frisk och var utomlands. Förra veckan när jag kom hem började hostan och förkylning. Att man aldrig kan vara frisk. Okej ska inte klaga längre.

Ska börja göra mig iordning. Jobb idag med, 13-17. Ikväll kommer bästa Hanna hem runt 10 snåret så blir upplockad av henne sen beger vi oss till Linn och bara myser!

Jag och bästa Emil!


Kommentarer
Postat av: hanna

mer uppdatering tack!

2012-10-12 @ 11:27:32
URL: http://hkjellberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0