Friday

2013-05-10 @ 11:18:10

Med tre månaders uppehåll känner jag nu att jag vill komma tillbaka. Iallafall försöka.

Ligger i sängen och vet inte riktigt vad jag ska göra, väntar på att klockan ska bli halv 1. Vart hemma från jobbet idag då urinvägsinfektionen spökar. Eftersom jag har lätt att få det och får det väldigt ofta var det dags att ta tag i det idag. Det blir förmodligen att åka till mina brorsbarn senare och få lite kärlek av dom, saknar dom väldigt mycket just nu. Och ikväll hoppas jag på att det blir mys med vänner.

Igår kväll efter jobbet kom Marielle och Hanna förbi. Vi grillade hamburgare och satt ute på altanen och bara myste. En bra torsdag med bra vänner!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så gott :)

2013-10-02 @ 12:00:59
URL: http://www.jessicaantemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0