Torsdag

2013-01-24 @ 21:46:00

Ligger och njuter i badkaret. Det var för länge sedan jag tog ett bad, hade nästan glömt bort hur underbart det är. Dagen har sett ut; hanna mötte upp mig med bilen då vi åkte ner till stan för att fixa lite ärenden. Lämnade in min trasiga mobil, så äntligen kommer jag få en ny, hel telefon inom en vecka. Skrev in mig på krekolas trafikskola, duktig av mig. Har äntligen tagit arslet ur vagnen och ska äntligen börja, efter 2 år sisådär. Vi skulle sedan träna men ingen av oss hade så stor lust med det, då det är -15 här i Eskilstuna så vill man knappt vara ute. Så vi åkte hem till hanna och hjälpte henne med lite saker i lägenheten. Vid halv 4 åkte jag till tågstationen för att säga adjö till mina bästa tjejer Marre och Carro. De åker ikväll till Thailand och kommer vara borta i en månad. Hur jävla avundsjuk är man inte? Dock saknar jag dom redan så hur ska detta gå. Sen var det bara hem fort och göra mat då det vart egengjord pizza med tacoköttfärs, godaste maten i fitnesafighten! Sedan var vi där igen, träning. Jag måste träna en gång per dag, så jag var så illa tvungen att ta på mig träningskläderna och vandra ner till stan i kylan. När jag väl var där så var allt så jävla bra. På något sätt är det riktigt skönt att träna själv, träna skiten ur sig. Efter stenhård träning var det bara att vandra hemåt igen. Nu ligger jag i badet och har lite halv ont i rygg och ben. Nästan lite influensa värk. Håller tummarna att det inte är något då jag absolut inte vill bli sjuk. Ska snart ta mig upp för att sen lägga mig i sängen och bara mysa. Kanske läsa lite i teoriboken och kolla runt på olika bloggar.

Så nu vet ni ungefär hur min torsdag har sett ut. Imorgon är det jobb halv 1 till kvart i fem. Får se om jag tränar innan eller efter. Sen blir det fredags mys med brorsdotter.

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0