Fuck

2012-11-29 @ 22:43:21

Idag är inte riktigt min dag. Har varit trött och seg och inte på det bästa humöret. En dag då man vill gräva ner sig i sängen och vakna upp efter jul typ. Fick äntligen hem min älsklings jacka som gjorde min dag kan man säga. Ibland måste man unna sig. Jag har som sagt jobbat idag, segt. Sedan drog jag och tränade även fast jag var dödstrött och ville helst ligga nerbäddad i sängen. Nu ligger jag i sängen och är fett depp, vill helst bara sova nu men är ändå så jävla rastlös och vill göra något!

Jag hoppas att dagen imorgon, fredag blir en bra dag. Kväller kommer bli kanon, eftersom jag ska mysa massor med Hanna och äta massa tacos. Dagen kommer bli kaos och kommer hata mig själv för att jag inte har körkort! Ni fattar, jag kommer behöva ta jävla fitt bussen imorgon till jobbet, inget är bra just nu.

Säger godnatt nu innan det blir för mycket!


Kommentarer
Postat av: linea

vilken underbar jacka, vart har du kirrat den någonstans? och för hur mycket?:)

2012-12-03 @ 14:08:02
Postat av: Frida

Svar: tack så jätte mycket linea! Den är ifrån stadiums hemsida och fick den för 1400, efter olika rabatter. Den kan finnas kvar på hemsidan för 1999, om du har tur!

2012-12-03 @ 14:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0