Danmark levererar.

2012-11-01 @ 22:47:48
Nu har jag varit här i danmark i 3 dagar. jag trivs som fisken i vattnet. Det tråkiga är att imorgon är det redan fredag och snart hemfärd, lite ledsen i ögat. Men det ska vi inte tänka på just nu. Igår var vi ute i city syd och gick omkring inne i Bilka (en stor shoppingcentrum). Jag fick med mig en jätte fin kofta från ENVII, och hanna kom hem tomhänt som inte är så vanligt. Vi avslutade vår shopping runda med lite cina buffé som var väldigt gott. Det vart sedan en mysig kväll med lite lätt käk och stora mängder vin. 
 
Idag har vi tagit en lång promenad i det blåsiga och kalla vädret. Fick se lite hur ålborg såg ut och kan garanterat säga att jag storm trivs här. Eftermiddagen har bestått av shopping. Idag gick vi inne i centrum och idag fick både jag och hanna hem med masssa fina saker. Jag är mycket nöjd över mina skor som jag köpte, ett par ugg och ett par gummistövlar (som jag länge velat ha). Ikväll har vi myst i soffan framför handbollen och ätit god mat. Snart är det lägg dags då imorgon är det sista shopping dagen, så bäst att vi båda är pigga och glada imorgon och är massa shopping sugen. Det blir även utgång imorgon, vilket är hannas första och även min första utgång här i danmark. Så det kan inte bli bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0