Friday and here i come

2012-08-17 @ 12:27:54

Återigen ligger jag hemma och inte gör något. Vart sängliggandes i tisdag då jag var väldigt sjuk. Feber, jätte halsont och helt borta. Det vart vårdcentralen efter några timmar då det visade sig att jag hade en infektion i halsen. Penicillin i åtta dagar och bara ta det lugnt. Nu är det fredag och jag klättrar på väggarna, så rastlös är jag. Men imorgon är jag äntligen tillbaka till jobblivet då jag kör passet 13.15-18.15, även söndag 11-14. Ikväll blir det iallafall att göra något, kräftskiva/födelsedagsfirande är det som står på schemat för ikväll. Nämligen fira bästavän som fyllde för ett tag sen. Och imorgon efter jobbet väntas det släktträff/25årsfirande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0