Träningstisdag

2013-01-29 @ 16:13:59
Ligger i sängen lite små död. Tog sovmorgon idag med, det är det bästa när man väl får och kan ta sovmorgon. På förmiddagen blev det ett ATC pass med emelie, och fasiken vad jag älskar det. Sjukt jobbigt men så roligt. Efter träningen blev det en god köttfärsås med spagetti. Nu ligger jag här i sängen och skulle behöva fixa lite med mina kläder, men vill verkligen inte gå upp ur min sköna säng. Vid halv 7 tiden blir det att gå till gymmet igen och köra fitnessfightens övningar. Så sjukt att jag har så mycket energi och motivation just nu, men jag bara älskar det. Träning får en att må sjukt bra, tackar för det.
 
Nu blir det att ta tag med lite saker. vila får vi göra ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0