Måndag

2013-01-28 @ 23:25:55
Ligger i sängen i nystädat rum, hur fräscht känns inte det? Idag var jag riktigt taggat till att fixa och dona i rummet och det vart så mysigt. Kanske för att jag hämtade ut ett paket tidigare idag från ginatricot med lite nytt, helt överlycklig. Jag har även tränat på kvällskvisten och jag var mer än taggad. Dock börjar jag få lite känningar i ryggen, tecken kanske på otränad rygg? Jag får ta och träna rygg lite mer.
 
Nu kan jag säga att det inte är långt kvar med fitnessfighten. Känns både bra och dåligt, mest bra då jag kan och får äta det jag vill äta. Men jag vill även fortsätta köra det, för jag mår sjukt bra av det samt bra resultat. Jag funderar på om jag ska köra igen i maj innan sommaren, så kanske blir så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0