i'm back, again!

2013-01-18 @ 21:13:00
Nu har jag fått tillbaka suget för att blogga igen, får se hur länge detta varar nu.
 
Fredag, sitter i soffan och funderar på vart jag ska börja, har massor som jag vill skriva. Kan bli en hel del inlägg över helgen, kanske. Sov till halv elva idag, sent som alltid. Tog en skön promenad till gymmet idag, solen tittade fram och det kunde inte bli bättre. Det blev en timmes träning på gymmet, cardio + styrka. Sedan blev det en promenad hem. Skulle vara ledig idag, men vart inringd igår och fick hoppa in på stan idag. Efter ha varit ledig över en vecka så var det riktigt kul att jobba, plus att det var i stan, då det var ett tag sen man jobbade där. Nå, blir att sitta här och dega hela kvällen, vem vill gå ut när det är -15 ute. INTE JAG
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0