Thursday

2013-02-21 @ 23:49:40

Dålig uppdatering som alltid, tyvärr är det så.

Torsdag, härliga torsdag. Imorse kom äntligen Marre och Carro hem från Thailand. Snacka om att jag är glad. Efter att ha städat huset och kört några tvättmaskiner åkte jag hem till Marre och lyssnade på hennes härliga resa. Så skönt att ha henne tillbaka. Vi tog en sväng på stan och sedan satte vi oss på coffee house by george. En laxspett med bakad potatis och sås till det, en tumme upp på det, så himla gott. Kvällen slutade hemma i soffa med pappa med filmen hypnotisören.

Imorgon kommer mamma hem, ska bli väldigt skönt. Har saknat henne. Är en riktig mamma gris. Men pappa och jag har haft en väldigt bra vecka. Många filmkvällar tillsammans. Älskar er mina bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0