After 30 days

2013-02-01 @ 13:49:44

Yeeeeeeey, nu är jag äntligen klar med fitnessfighten. Det känns helt underbart och har inte mått bättre. Nu är jag sjukt taggad för att köra stenhårt till sommaren.

Fick en kommentar om att jag skulle visa upp före och efter bild. Dock mår jag sjukt dåligt av att lägga upp förebilden så det hoppar jag över. Ni får helt enkelt nöja er med en efterbild. Jag har tappat -2,5 kg samt minskat -8cm runt magen(från naveln), -2cm runt midjan, -2cm runt låren och -1cm runt armarna, bara på en månad! Är inte det helt fantastiskt?

Jag är väl glad att det värsta har försvunnit men det är massor kvar som ska bort och det blir hårt arbete. Men såklart så har jag min bästa vän i Danmark som kommer peppa och hjälpa mig att ta mig dit. Vi kommer att hjälpa varandra med att ge idéer samt peppa varandra. Blir ett antal samtal och sms per dag, men det är jag glad för.

Ni som är sugna på att köra fitnessfighten, gör det! Värt att prova och ni kommer inte bli besvikna även fast det är jobbiga dagar och veckor. Klarade jag det så klarar ni det!


Kommentarer
Postat av: Linn

Kommenterade Hannas blogg också. Kan vi inte ha en Facebook konversation ? Vill också bli peppad och peppa:(

2013-02-01 @ 16:33:26
URL: http://wordsneeded.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0