NattiNatti

2012-09-17 @ 23:13:54
Ligger i sängen, eller helt ärligt ligger jag i soffrummet på övervåningen i soffan. Bror och familj har råkat ut för en olycka i sitt hem så just nu bor dom här för tillfälligt. Såklart är det mysigt, då får jag mysa med mina älsklingar hela tiden. Annars idag... Tog en powerwalk idag med kusin, det vart en mil och det kändes att man inte har rört sig på typ två veckor. Efter det var det jobb, 17-20.15.

Dagen imorgon blir ungefär samma. Äldsta brodern fyller år imorgon så det blir god mat och mys hos honom imorgon kväll efter jobbet.

Annars hade jag en jävligt bra helg, var ett tag sen man var ute på krogen så passade på att köra två dagars..men det var kul!

Måste även säga att Hanna kommer på onsdag och stannar här i några dagar. Ska bli så skönt att ha dig här. I miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0