29 Monday night

2012-10-29 @ 23:31:14

Ligger äntligen i sängen, så seg som jag har varit idag då är det skönt att vara på plats nu och försöka få en bra natt sömn. Helgen har varit riktigt bra, även fast det var jobb inblandade både lördag och söndag så hade jag en bra helg med underbara vänner. Nu är det måndags kväll och imorgon förmiddag åker jag till bästa vän. Det var inte alls länge sen jag bokade och nu står jag här och åker om några timmar, som jag längtat. Dock har jag inte förberett något, inte ens packat. Vet inte vad det är för fel på mig idag, men har varit fruktansvärt trött och seg så har i stort sett inte gjort ett skit idag. Det blir att gå upp skit tidigt imorgon och packa och dona. Undrar bara hur jag ska underhålla mig de 7-8 timmarna ensam på tåget och båten imorgon. Men det får jag ta och lösa då. Måste väl ta och sova nu så det inte blir kaos imorgon innan jag ska åka. Vi kommer såklart höras imorgon, även när jag är i Danmark. Byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0