Goodnight

2012-11-07 @ 00:15:56

Heeeej... Vet att jag är ursel på att blogga, men nu är jag här igen(ska försöka bättra mig). I söndags kom jag hem från Danmark, inte den roligaste hemresan då vi var en halvtimmes försenad med tåget till Katrineholm så vi missade tåget som skulle ta mig hem till Eskilstuna, det slutade med att jag fick sätta mig i en buss, ruttet! Men jag kom iallafall hem. Så vill tacka bästa Hanna ännu en gång för en helt underbar vecka, bästa på länge! Nu har jag varit ledig måndag och tisdag, och såklart har jag inte gjort ett skit, sovit och tränat. Men imorgon ska jag äntligen få jobba! Och jag saknar faktiskt att få jobba, konstigt nog! Bättre det än att gå hemma och ruttna.

Egentligen ska jag ligga och sova nu. Jag har bestämt att jag ska upp halv 8 imorgon för att dra och köra ett stenhårt pass. Och jag ska vara duktig och kliva upp imorgon bitti och INTE somna om. Men det återstår och ser, är bäst på att somna om eftersom sängen är det bästa.

Ska ta och ställa klockan nu och sova, gooodnight!


Kommentarer
Postat av: Hanna

<3<3

2012-11-07 @ 11:00:34
URL: http://hkjellberg.webblogg.se
Postat av: hanna

kuk biffen haha

2012-11-07 @ 13:49:11
URL: http://hkjellberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0