+

2012-11-26 @ 00:54:37

Såklart att jag ska vara klarvaken vid denna tid, det börjar bli lite jobbigt nu. Igår/idag somnade jag inte förän 4, fast då hade jag marre som sällskap och vi satt och pratade om allt och inget och tänkte inte på tiden. Det slutade med att vi vaknade upp halv 1 idag, men fan så skönt. Igår var det jobb 13-18 sedan finmiddag på akropolis med bästa marre. Vi bestämde att göra denna lördag så bra som möjligt eftersom vi aldrig fick tag på swedish house mafia biljetter, mycket besvikna. Så efter fin middag på akropolis begav vi oss till bion för att se filmen blondie, som verkligen var sämst. Inget snack om den filmen, men ingen borde se den! Efter det blev det mys hos marre med massa snack om våran framtid, rymden och hur vi människor kom till, ja Hanna Lundqvist trodde att vi hade rökt på när jag berättade vad vi hade pratat om.

Idag vaknade jag upp hemma hos marre. Vi tog en PW senare på dagen. Kvällen slutade hemma hos Hanna framför solsidan och Beck med de bästa sällskapet. Imorgon blir det en bra dag, ledig. Blir att umgås med Agnes på Leos lekland och även träning! Ska ta och försöka sova nu, fan detta håller inte. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0